Veelgestelde vragen bezorging

Welk nummer ontvang ik als eerst?
Je ontvangt het eerstvolgende nummer van Smult tenzij je hebt aangegeven het nieuwste nummer te willen ontvangen. Zie ‘wanneer ontvang ik het volgende nummer’ voor de data.
Wanneer ontvang ik het volgende nummer?
Smult verschijnt elk seizoen, vier keer per jaar. Bestel je bijvoorbeeld een Smult abonnement in januari, ontvang je het lente nummer van maart het eerst.
Tenzij je gekozen hebt om het huidige nummer eerst te ontvangen (met acceptatie van extra portokosten).
Voorjaar: begin maart
Zomer: begin juni
Najaar: begin september
Feestdagen: half november

Waar is Smult verkrijgbaar?
Smult is online verkrijgbaar via www.smult.nl en via het tijdschriftenvak bij o.a. Bruna, Ako en Primera.

Kan ik Smult in het buitenland ontvangen?
Dat kan, in het aanvraagformulier worden dan aparte verzendtarieven doorberekend. Ga naar Smult.nl en vink de optie ‘buitenland’ aan.
Naar het buitenland worden de extra items niet verzonden om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Wanneer ontvang ik mijn abonnementscadeau?
Indien je een cadeau bij je abonnement krijgt, wordt de verzending hiervan door onze partners verzorgd.
In de e-mailbevestiging staat wanneer je dit kunt verwachten.
Wanneer ontvang ik mijn abonnementscadeau?
Indien je een cadeau bij je abonnement krijgt, wordt de verzending hiervan door onze partners verzorgd.
In de e-mailbevestiging staat wanneer je dit kunt verwachten.

Geen Smult ontvangen?
Je ontvangt het eerstvolgende nummer van Smult tenzij je hebt aangegeven het nieuwste nummer te willen ontvangen. Zie ‘wanneer ontvang ik het volgende nummer’ voor de data.

Kan ik Smult in het buitenland ontvangen?
Dat kan, in het aanvraagformulier worden dan aparte verzendtarieven doorberekend. Ga naar Smult.nl en vink de optie ‘buitenland’ aan.
Naar het buitenland worden de extra items niet verzonden om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
 
Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice via service@smult.nl. Voor vragen over facturatie kunt u contact opnemen met abonnementenland via 0900-2265263