Vragen facturatie

Vragen over facturatie
Abonnementland verzorgt de gehele facturatie van Smult. Als je vragen hebt over je factuur kun je contact opnemen met de klantenservice van Abonnementenland 0900-2265263.

Hoe kan ik betalen voor een abonnement op Smult?
Je kunt betalen met iDeal, acceptgiro of automatische incasso, daarvoor kan je hier een machtiging afgeven. Door een machtiging af te geven, vermijd je extra kosten. Alle betalingen van Smult lopen via een beveiligde verbinding.

Wat is mijn abonneenummer?
Je abonneenummer kun je opvragen via het formulier abonneenummer.

Adreswijziging doorgeven
Geef minimaal vier weken van te voren je adreswijziging door via het formulier adreswijziging.

Opzeggen
Je kunt Smult opzeggen via het formulier opzeggen. De opzegtermijn is 3 maanden.

Hoe lang loopt mijn abonnement op Smult en stopt het automatisch?
Je sluit een abonnement af voor een bepaalde periode: een jaar, anderhalf jaar of twee jaar.
Na de abonnementsperiode wordt het abonnement automatisch verlengd met een jaar, en is het abonnement opzegbaar met een opzegtermijn van drie maanden.
Het cadeauabonnement stopt automatisch, mits deze is geregistreerd op een ander adres dan het factuuradres.

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice via service@smult.nl. Voor vragen over facturatie kunt u contact opnemen met abonnementenland via 0900-2265263