Vragen klantenservice

Adreswijziging
Een nieuw adres kan je doorgeven via dit formulier formulier adreswijziging.

Opzeggen
Je kunt Smult opzeggen via formulier opzeggen. De opzegtermijn is 3 maanden.
Als je dus bijvoorbeeld na begin juni je abonnement op zegt, krijg je het herfstnummer (van begin september) van Smult als laatste op je mat.

Abonneenummer opvragen
Een abonneenummer kan je opvragen via dit formulier formulier abonneenummer.

Wanneer ontvang ik het volgende nummer?
Smult verschijnt elk seizoen, vier keer per jaar. Bestel je bijvoorbeeld een Smult abonnement in januari, ontvang je het lente nummer van maart het eerst.
Tenzij je gekozen hebt om het huidige nummer eerst te ontvangen (met acceptatie van extra portokosten).

Voorjaar: begin maart
Zomer: begin juni
Najaar: begin september
Feestdagen: half november

Smult digitaal
Alle abonnees krijgen een link via de e-mail waarmee de digitale versie van Smult gratis is te downloaden.

Ik heb nog geen Smult ontvangen?
Je ontvangt het eerstvolgende nummer van Smult tenzij je hebt aangegeven het nieuwste nummer te willen ontvangen. Zie ‘wanneer ontvang ik het volgende nummer’ voor de data.

Welk nummer ontvang ik als eerst?
Je ontvangt het eerstvolgende nummer van Smult tenzij je hebt aangegeven het nieuwste nummer te willen ontvangen. Zie ‘wanneer ontvang ik het volgende nummer’ voor de data.

Kan ik Smult in het buitenland ontvangen?
Dat kan, in het aanvraagformulier worden dan aparte verzendtarieven doorberekend. Ga naar Smult.nl en vink de optie ‘buitenland’ aan.
Naar het buitenland worden extra items niet verzonden om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Hoe lang loopt mijn abonnement en stopt het automatisch?
Je sluit een abonnement af voor een bepaalde periode: een jaar, anderhalf jaar of twee jaar.
Na de abonnementsperiode wordt het abonnement automatisch verlengd met een jaar, en is het abonnement opzegbaar met een opzegtermijn van drie maanden.
Het cadeau-abonnement stopt automatisch, mits deze is geregistreerd op een ander adres dan het factuuradres.

Staat je vraag er niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice via Abonnementenland. Hiervoor kun je mailen naar klantenservice@aboland.nl of bellen naar 0900-2265263.